CENTURY 21 na SUPER BOWL 2012

Spoločnosť CENTURY 21 bude jedným z inzerentov v najžiadanejšom mediálnom vstupe v USA, ktorými sú prestávky v priebehu Super Bowl, ktorého už 46. ročník sa uskutoční 5. februára v Indianapolis.

O túto inzerciu sa každoročne zaujíma obrovský počet spoločností zo všetkých možných odvetví. CENTURY 21 bola vybraná ako jediná spoločnosť poskytujúca realitné služby.

Super Bowl je finálovým zápasom, ktorým vrcholí play-off severoamerickej NFL v americkom futbale a je jednou z najsledovanejších športových udalostí prenášaných televíziou. Super Bowl je pritom viac ako len zápas dvoch najlepších futbalových tímov. Je predovšetkým “bitkou” firiem o zákazníkov. Minulý ročník sledovalo viac ako 111 miliónov divákov, čo je doteraz najviac v celej histórii Super Bowlu. Mnohí z nich si pritom tento prenos zapínajú skôr kvôli reklamám ako kvôli samotnej hre.

Firmy na finále Super Bowlu takmer výhradne zaraďujú premierové príp. pre túto udalosť špeciálne pripravené reklamy. Nepísaným pravidlom posledných rokov je, že spoty, ktoré sú vo finále Super Bowlu odvysielané, spravidla patria medzi najvtipnejšie, najdômyselnejšie a najprecíznejšie televízne reklamy vôbec.

Ceny reklamného času tohto roku dosiahli 3,5 milióna dolárov za 30 – sekundový spot.

Spoločnosť CENTURY 21 už naplno spustila svoju predzápasovú PR kampaň na YouTube, Facebooku i Twitteri, o reklamných zámeroch na nedeľu 5. februára však, rovnako ako napríklad Coca-Cola, mlčí. Jediné, čo Vám prezradíme je, že sa v reklame objaví realitný a obchodný magnát Donald Trump, jeden z najlepších cornerbackov v histórii NFL Deion Sanders a rýchlokorčuliarska legenda Apolo Ohno. Pýtate sa, čo majú títo traja spoločné? Sú dokonalým stelesnením motta maklérov siete CENTURY 21 „Smarter, Bolder, Faster“.

A tu je reklama, ktorá obehla celý svet vďaka Super Bowl.

Príspevok bol vložený Uncategorized. Vytvorte záložku trvalého odkazu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *