CENTURY 21 už aj v hre SimCity

CENTURY 21 sa stala súčasťou populárnej hry SimCity Social na facebook-u. Hráči si môžu od 17.októbra 2012 otvoriť a prevádzkovať svoju vlastnú virtuálnu kanceláriu CENTURY 21  :)

Hráči SimCity Social majú možnosť pridať budovu kancelárie CENTURY 21 do svojich virtuálnych miest, čím získajú pravidelné tržby za spoluprácu s najznámejšou značkou na realitnom trhu.

CENTURY 21 je treťou veľkou značkou, ktorá sa zapojila do virtuálneho sveta SimCity Social, a ide tak v šľapajách značiek Dunkin Donuts a Mercedes-Benz. Pridaním budovy kancelárie CENTURY 21 získa hráč virtuálne peniaze tzv. Simoleons za rozvoj miest pomocou nákupu nových domov, kancelárií a pozemkov. Ďalšie výhody a bonusy získa hráč za konzultácie s maklérom, dni otvorených dverí či za sledovanie reklamy CENTURY 21 Smarter, Bolder, Faster, ktorá je súčasťou hry.

„Táto kampaň predstaví našu značku na najväčšej sociálnej sieti zábavným a kreatívnym spôsobom stále sa zvyšujúcemu počtu divákov – hráčov, z ktorých väčšina spadá do vekovej kategórie 25 – 34 rokov, ktorá predstavuje najväčší podiel kupujúcich na realitnom trhu“ povedala Bev Thorne, marketingová riaditeľka Century 21 Real Estate LLC.

„Štúdia preukázala, že 27 % hráčov na sociálnych sieťach buď kúpilo svoju prvú nehnuteľnosť v poslednom roku alebo plánuje kúpu v priebehu nasledujúceho roku.“ dodala Thorne.

Prieskum tiež ukázal, že hry na Facebooku využíva 290 miliónov ľudí a naviac sú hráči na Facebooku prevažne vnímavé publikum, ktoré ochotne prijíma značky, ktoré ponúkajú svoje produkty prirodzeným nenúteným spôsobom.

„Značka CENTURY 21 ponúka hráčom SimCity Social možnosť nahliadnuť do realitného sveta vierohodným a prospešným spôsobom.“ povedal Dave Madden, vice-prezident spoločnosti Global Media Solutions, EA.

Štatistiky hier na sociálnych sieťach:

  • 510 miliónov ľudí hrá hry na sociálnych sieťach
  • 81 miliónov ľudí hrá hry na sociálnych sieťach minimálne jedenkrát za deň
  • 49 miliónov ľudí hrá hry na sociálnych sieťach viakrát za deň
  • 44% hráčov na Facebooku zdieľa svoje hráčske skúsenosti so svojou rodinou a priateľmi a sú vysoko naklonení k prijímaniu správ počas hry
  • 90% hráčov, ktorí videli reklamu v rámci Facebookovej hry, boli schopní si vybaviť myšlienku danej reklamy i o týždeň neskôr

Príspevok bol vložený Uncategorized. Vytvorte záložku trvalého odkazu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *